زمرد سبز سبز یاقوت آبی 💚💙پارت ۱🌿_ شروع تازه

✨️🎀⃝🇷로제 ✨️🎀⃝🇷로제 ✨️🎀⃝🇷로제 · 1403/06/10 12:53 · خواندن 1 دقیقه

 

 

از زبان مرینت:

سریع آماده شدم یه آستین کوتاه با طرح کفشدوزک بایه شلوار لی آبی کمرنگ و تیکی رو برداشتم بدو که

 

رسیدم و خوشبختانه کتابام هم آوردم از شانس خوبم آدرین کلاس روبه رویی نشسته رفتم و وقتی رسیدم خوردم به کلویی 🐝🐝:دوپینگ چنگ به چه جرعتی

[براساس میراکلسا استیکر میذارم بقیه که ندارن نمیزارم برای ناتالی 🦚💙]

🐞:ببخشی کلوی 🐝:باشه چرا انقدر دیر کردی 🦊⭐️:سلام دخترا 🐝🐞:سلام 🐶🐯🐷:سلام

🦊🐝🐞:سلام زویی کو پس 🐝🌟:سلام کجا الکس 🐰:بله🐭:بیا دیگه 

تو کلاس از زبان مرینت 🐞:

فهمیدم آدرین🐾 باما تو ی کلاسه

(ترتیب قبلی تو سریال با ۴ میز جدید)

👩‍🏫:سلام بچه ها من خانوم ایلوم یوجین هستم 

بچه ها :سلام 

👩‍🏫:خب دانش آموزان جدیدی داریم آدرینا جان بیا داخل 

🐆:سلام من آدرینا آگرستم هم دانشگاهیتون 

👩‍🏫:خب عزیزم برو اون آخر صندلی یه دونه به آخر بشین بعدی

🌈:سلام من فاطمه آگرست هستم [تو معرفی فاطمه دخترعموی آدرینه مامان بزرگ آدرین ایرانیه اسم

فاطیما بوده