از‌زبان‌رایسا:🌸🫐

بدون‌هیچ‌دلیلی‌از‌خواب‌پریدم‌به‌دوربرم‌نگاه‌کردم‌اون‌چیه؟؟به‌سمتش‌رفتم‌‌‌یهو‌دوربرم‌چرخید‌رنگهای‌صورتی‌،زردو‌آبی‌بیرون‌میومد‌یهو‌وایساد‌‌ورقت‌توی‌کشو‌ی‌‌تختم‌بازش‌کردم‌واو‌یه‌گردنبند‌رنگین‌کمونی‌رنگای‌صورتی‌بالاش‌زرد‌وسطش‌آبی‌پایینش‌خیلی‌کیوت‌یود‌با‌اون‌ابرای‌کیوت‌روی‌رنگا‌انگار‌شیشه‌بود‌با‌اون‌نوارای‌کیوت‌طلاییش‌که‌نگو‌زنجیرش‌رو‌کردم‌گردنم‌ووییی اون‌نور‌سفید‌چیه‌رایسا‌:تو‌چی‌هستی‌ها؟!نینا‌:من‌یه‌کوامی‌ام‌

[راهنما‌:رایسا:🌸.نینا:🫐.لیدی‌کیوت:🎀.عُمر:🌨.کینگ‌لاین:🍃آدرینا:♥️آرسنا:🍫.لیان:☃️لوسی:💝.چیلیم‌:🍦.تینا:🎋.کارن:❄️.کینگ‌وولف:🥛.وولفی:🌷.آرین:🌱.دلفین‌آبی:💮.مرینت:🔮.مولتی‌موس‌:🍓.لیدی‌باگ:🎁.آدرین:🍇.کت‌نوار:🍭.کریسالیس:💄.آریس:🧃.تومو‌تسو:☘️کاگامی‌:🍩بقیه‌اسمه.]

 

🌸:بلهههه‌اون‌چیه!.🫐:یه‌جور‌ابرقدرته‌برای‌تبدیل‌بگو‌نینا‌رنگین‌کمنانها‌‌رنگین‌شوند‌برای‌غیرفعال‌شدن‌بگو‌رنگین‌کمان‌محو🌸:چه‌خوب‌یعنی‌میریم‌کمک‌تومو‌تسو‌و‌کت‌نوار.🫐:بله.

بومممممم

🌸:خب‌نینا‌رنگین‌کمان‌ها‌رنگین‌شوند🎀:آخجون‌چه‌کیوت‌.

توضیح‌لباس:یه‌لباس‌سفید‌با‌یه‌یویو‌یه‌گرد‌سفید‌باطرح‌رنگین‌کمو‌ن‌چوب‌دستی‌با‌سه‌رنگ‌آبی،زرد،صورتی‌‌‌اون‌بالای‌گردن‌یه‌زیپ‌بالباس‌مثله‌زیپ‌حالت‌لاکی‌چارمی‌لیدی‌باگ‌با‌طرح‌رنگین‌کمون‌....

🍭:دورود‌تومو‌تسو.☘️:سلام‌کت‌بیا‌اینم‌چخ‌بدیم‌.🍓:سلام‌کت‌نوار‌سلام‌تومو‌تسو‌☘️:😒سلام🍭:سلام‌بریم‌.

🎂:من‌بانوی‌چهره‌اومدم‌نابودتون‌کنم.🎀:تموم‌شد‌خیلی‌تاثیر‌گذار‌بودا‌میدونستی‌هایا‌خداحافظ‌پروانه‌گوگول‌‌لیدی‌کیوت‌معجزه‌گر‌بزنین‌قدش‌.🍭🍓☘️:😐😐😐.🍓🍭:آفرین‌لیدی‌کیوت🌸:تنکیو‌☘️:هه‌یه‌دختر‌کوچولوعه‌نینی‌اومده‌جامو‌بگیره‌زکی‌🍃:خفه‌شو‌ببینم‌تومو‌تسوی‌مسخره‌بیا‌اینور‌لیدی‌کیوت‌.فو:سلام‌تومو‌تسو‌معجزه‌آساتو‌بده‌من‌☘️:نخیرم‌من‌هیچی‌بجز‌این‌ندارمممممممم‌تیکی‌افزایش‌قدرت‌پرواز‌میکنم.💄:سلام‌تومو‌مرگ‌من‌بهت‌قدرت‌رعد‌برق‌مرگ‌رو‌میدم‌معجزه‌ی‌خودتوربه‌رو‌بده☘️؛بله‌کریسالیس‌(لباسش‌هوای‌توفانی‌ع‌بارنگ‌مشکی‌ترسناک‌ویه‌مروارید‌سفید‌گردنبندی‌و‌تل‌صلاحش‌یویو‌و‌شمشر‌سیاه‌یویوش‌پنج‌تا‌خال‌داره‌مثل‌یویوی‌لیدی‌باگ‌خالاش‌مرواریده‌کفشه‌پاشنه‌بلند‌مروارید‌هم‌داره)فو‌:بیا‌ین‌بریم‌.همه‌رفتن‌.

از‌زبان‌آدرین:

🔮:آییییییییییییییییییییییییی‌🍇:وویییییی‌مرینت‌این‌چیهه‌وات‌هردو‌بی هوشن‌